Haber

Papara kart ürünlerine bir yenisini daha ekledi

 

Papara kart ürünlerine bir yenisini daha ekledi 
 

Papara, Beşiktaşlı taraftarlara özel BJK Kart’ı hayata geçirdi 
 

Beşiktaş JK ile olan sponsorluk sözleşmesinin kapsamını genişleten ve yeni dönemden itibaren Beşiktaş Futbol A Takımı’nın hem baş hem de kol sponsoru olan Papara, Beşiktaş taraftarına özel ön ödemeli kart ürünü BJK Kart’ı tanıttı. 
 

İSTANBUL — Yeni dönemde Beşiktaş JK ile yaptığı sponsorluk anlaşmasının kapsamını genişleten ve Beşiktaş JK Futbol A Takımı’nın kol ve kol sponsoru olduğunu açıklayan Papara, Beşiktaşlılara verdiği sözü tuttu. Papara, Beşiktaş logosu ve Beşiktaş renkleriyle tasarlanan ve Beşiktaş taraftarına ayrıcalıklar sunan ön ödemeli kart ürünü BJK Kart’ın lansmanını yaptı.

 

Beşiktaş JK taraftarlarına özel ayrıcalıklar

 

BJK Kart, Papara Kart kullanıcılarının yararlanabileceği Cashback’lerin yanı sıra, Beşiktaş Jimnastik Kulübü’nün lisanslı ürünlerini satan mağazalar zinciri Kartal Yuvası’nda da %10 Cashback avantajı sunuyor. BJK Kart sahipleri Kartal Yuvası mağazalarında ve sitede yapacakları harcamalardan her ay toplam 100 TL Nakit İade kazanabilirler. BJK Kart kullanıcıları bu taraftar sanatıyla takımlarına olan bağlılıklarını gösterirken, aynı zamanda sezon içerisinde planlanan maç bileti ve imzalı forma çekilişlerine katılma hakkı da kazanabiliyor.
 

Papara’nın sunduğu Papara Kart ve Koleksiyon Kart gibi diğer kart ürünleriyle benzer özelliklere sahip olan BJK Kart, dünyanın her yerinde ve online alışverişlerde kullanılabiliyor. Papara’nın 3 ayda bir yenilenen Cashback programı ile kart, anlaşmalı markalarda yapacağınız harcamalar kadar anında nakit kazanmanıza olanak tanıyor. ATM’lerden para çekme/yatırma, abonelik yönetimi gibi işlemler de yapılabilmektedir. Kullanıcılar Papara’dan tek seferlik BJK Kart siparişi verebilirler.

 

Ödüllü kampanyaya imza atıldı

 

21 Haziran’da Beşiktaş Stadı’nda düzenlenen basın toplantısında Papara’nın Beşiktaş JK sponsorluk kapsamının genişletildiği ve Beşiktaş Futbol A Takımı’nın yeni sezonda yeşil sahalarda Papara logosunu hem kollarında hem de manşetlerinde taşıyacağı duyuruldu. Ayrıca Papara’nın Beşiktaş sponsorluğunu taçlandırmak amacıyla 2022 yılı sonunda imzaladığı “Sponsor Değil Papa” kampanyası PR ana bölümünün Sponsorluk Çalışmaları kategorisinde Altın, Kurumsal İmaj alanında ise Gümüş ödül aldı. Brandverse Ödülleri’nde İtibar Yönetimi kategorisi.

 

Papara hakkında 

Papara, KPMG’nin Global FinTech 100 listesinde yer alan Türkiye’nin lider FinTech şirketidir. Türkiye’den seçilen 68’inci Endeavor girişimi olmayı başaran Papara, orijinal LinkedIn verilerine göre belirlenen “LinkedIn En İyi Girişimler 2022” listesinde birinci sırada yer aldı ve Finovate’in düzenlediği 2022 Finovate Ödülleri’nde “En İyi Girişim” seçildi. dünyanın önde gelen FinTech toplulukları. “Mobil Ödeme Çözümü” seçildi. Finansal hizmetleri herkes için hızlı, kolay, uygun fiyatlı ve keyifli hale getirmek amacıyla 2016 yılında kurulan Papara’nın, aralarında Uber ve Yandex gibi şirketlerin de bulunduğu 17 milyondan fazla bireysel kullanıcısı ve 1.500’ün üzerinde ticari kullanıcısı bulunuyor. 570’den fazla çalışanı bulunan ve Happy Place to Work® kapsamında Türkiye’nin en keyifli işyerleri arasında yer alan Papara, ürün ve hizmetlerini daha geniş coğrafyalara yayarak bölgenin başkanı ve rekabetçi finansal teknoloji şirketi olmayı hedefliyor. .

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu